Valamilyen rendszerhiba lehet az UniCredit banknál, mert több olvasónk is azt jelezte, hogy nem a megfelelő összeget vonták le a számlájáról.
Havi zárási díjként a szokásos 1,05€ helyett 1105€ vettek le a számláról. Sikerült is így fizetés előtt mínuszba fordítani az egyenlegem. Én az internet bankon vettem észre a hiányt, de biztos lesz olyan, akit egy üzlet pénztáránál ér majd meglepetés
– írta egy olvasónk, aki meg is kérdezte az ügyfélszolgálaton, hogy mi történt. Ott azt mondták neki, hogy dolgoznak a helyreállításon, nem egyedi esetről van szó, rendszerszinten hibáztak a díjlevonásnál. Olvasónknak azt mondták, 1-2 óra kell a helyreállításra, de állítása szerint már sokkal több idő eltelt ennél, mégsem oldódott meg az ügy.
Szokásos 1 € havidíj helyett 1100 €-t könyveltek, míg a forintos számlán a szokásos 1100 Ft helyett 1 Ft-ot. Csak nem összekeverték a 2 számlát? Hogy lehetséges ez? Hol futnak össze a szálak?
– írja egy másik olvasónk, akinek nagyjából ugyanazt mondták az ügyfélszolgálaton, mint a másikuknak: dolgoznak a hiba kijavításán, pár óra és megoldják. De mások is ugyanerről a problémáról írtak nekünk. Megkérdeztük az UniCreditet, hogy mi okozza a fennakadást, illetve, hogy mikorra javítják ki a hibát, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.
Frissítés:
Megérkezett az UniCredit válasza, levelüket változtatás nélkül közöljük:
Adminisztratív hiba történt egyes díjak terhelésénél, amit kollégáink már javítottak. A tévesen terhelt díjak jóváírása folyamatos az érintett ügyfeleink számláin, aminek eredményeként a mai napon minden téves díjterhelést korrigálunk. Az okozott kellemetlenségért ügyfeleink elnézését kérjük.