Életének 79. évében 2020. január 17-én meghalt Takács Ildikó, a magyarországi és nemzetközi marketingkommunikáció szakma egyik legelismertebb szakembere, a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata Takács Ildikót saját halottjának tekinti, temetéséről később intézkednek – közölte a család hétfőn az MTI-vel.
Szakmai munkássága az elmúlt több mint 40 évben szorosan összeforrt Demján Sándor 2018-ban meghalt nagyvállalkozó vállalati, személyes arculatának kialakításával.
Takács Ildikó 1964-ben a londoni a Public Relations Akadémián, 1974-ben az ELTE Állam- és Jogtudományi Karán, 1982-ben a Külkereskedelmi Főiskolán szerzett diplomát. Nevéhez köthető az Effie Reklámhatékonysági verseny magyarországi elindítása, zsűrielnök volt az első három Golden Drumon. A Cooptourist Utazási Iroda reklám- és hirdetési osztályvezetője volt 1970-től 1976-ig, ezt követően 1986-ig a Skála-Coop marketingigazgatója, később a Skála Reklám Stúdió ügyvezető igazgatója 1989-ig. Közreműködésével alakult meg 1989-ben a Young & Rubicam Magyarországon, amelynek 1993-ig volt az ügyvezető igazgatója, 1993-tól a DMT Holding Ltd. Austria-Budapest elnöke, a CEIC Holdings Toronto Ltd. alelnöke. A rendszerváltást követően, 1990-ben Antall József miniszterelnök személyes felkérésére kommunikációs tanácsadójaként is tevékenykedett.
A Gránit Pólus elnöki kommunikációs tanácsadójaként (1995-1997), majd 1998-tól a Trigránit kommunikációs igazgatójaként szerepe volt a Demján-projektek, így az első magyar pláza, az 1996-ban épült Pólus Center, a Westend City Center, illetve a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája kommunikációjában.
Demján Sándor nagyvállalkozó haláláig 2006 és 2018 között személyes kommunikációs és társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos ügyeinek tanácsadója volt, Nevéhez fűződik Demján Sándorral közösen a Prima Primissima Díj brandjének és rendszerének kialakítása, megszervezése. Számos felsőoktatási intézményben tanított, több díjat nyert. Munkásságát többek között a Magyar Köztársaság Lovagkeresztjével ismerték el.