Újabb hatmilliárd forintot költ a kormányzati kommunikációért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda kormányzati tájékoztatásra, írja a G7. 2015 szeptemberében derült ki, hogy Rogán Antal önálló tárcát kap, és a kormányzati propagandáért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda vezetője lesz. Ennek a szervezetnek köszönhetjük az „Állítsuk meg Brüsszelt” kampány mellett a „Stop Soros”, vagy éppen a „Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” kampányokat, a tárca 2015 óta 100 milliárd forintot költött állami propagandára.
Az új kampánnyal Rogánék ismét Balásy Gyulát, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetőjét bízták meg. Balásy az első nemzeti konzultáció, vagyis 2005 óta dolgozik a Fidesznek, de sokáig csak másodhegedűs lehetett. 2016 után azonban hirtelen a kisebb beszállítóból a kormányzati propaganda number one ügynöksége lett.
A G7 úgy tippeli, hogy az új hatmilliárdos szerződés a kormány gazdaságvédelmi intézkedéseit népszerűsítő plakátokra vonatkozik, azonban pontosan nem tudni, ugyanis a Rogán Antal vezette kabinetiroda nem árulja el, hogy melyik közbeszerzés melyik plakátra szól.