Nem élhetünk élő rendezvények nélkül.
A hétvégén zárult Power of Live Events Konferencián kiderült, hogy a profi rendezvényszakma képes akár 500 résztvevőnél nagyobb üzleti rendezvényeket is biztonságosan lebonyolítani.
Az eseményen felvonult minden, ami a Covid utáni időszámításban az elvárható minimum: fertőtlenítőkapu digitális lázmérővel, amihez elég csupán a csuklót a kijelző elé tartani; maszkos, kesztyűt viselő hoszteszek, akik a liftek kezelésében segítettek, hogy csökkentsék az összefogdosott felületek számát; rendszeresen fertőtlenített székek, asztalok és mikrofonok; egyenként előkészített ebédcsomagok álltak rendelkezésre, a megfelelő színű karszalaggal pedig szavak nélkül lehetett jelezni, ha esetleg valaki nagyobb távolságot szeretett volna tartani.
A felkészülés üdvözlendő, a kérdés csupán az, hogy az efféle bensőségességet, közvetlenséget nélkülöző eseményekhez vajon mennyire lesz kedve a közönségnek.
A digitális rendezvények ugyan részben támogathatnak egyes vállalati célokat, ám sem üzletkötés, sem a munkavállalók bevonása és megtartása, sem pedig élményteremtés szempontjából nem érnek fel az élő rendezvényekhez
– húzta alá Kassai Zsolt, a Special Effects International vezérigazgatója, a rendezvény és a programsorozat egyik ötletgazdája.
A konferencián prezentált, 200 nemzetközi nagyvállalatot érintő UNICEO-kutatás szerint 2021 első negyedévében a megkérdezett vállalatok 64 százaléka szeretne továbbra is rendezvényt szervezni, ráadásul a válaszadók egyharmada a járványhelyzetet megelőző büdzsével számol.