A koronavírus-járvány, pontosabban a korlátozások miatt az éttermeknek stratégiát kellett váltaniuk az első és a második hullám idején is: át kellett állniuk az elviteles kiszolgálásra és az ételkiszállításra. Ezzel pedig a házhoz szállítással foglalkozó cégek jártak a legjobban.
Ezt jól mutatja, hogy több mint 1500 étterem és cég jelezte a NetPincérnek a csatlakozási szándékát az elmúlt nyolc hónapban – összesen több mint 3300 partnere van –, amely éppúgy, mint tavasszal, most is igyekszik támogatni a partnereit.
A következő időszakban több intézkedéssel készülünk, hogy segítsük partnereinket, mivel közösek az érdekeink. Bízunk benne, hogy együtt sikeresen átvészelhetjük a mostani helyzetet is, és hamarosan visszaállhat a rend a régi kerékvágásba
– mondta Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője.
És hogy miről is van szó?
A cég november 26-tól január 6-ig elengedi a jutalékot az elviteles rendelések esetében, valamint kampányt indít, amelynek keretein belül a megrendelői bázis tagjai összesen 25 millió forint keretösszegben lehetőséget kapnak fejenként egy-egy kuponkód egyszeri felhasználására 2 ezer forint feletti vásárlás esetén. Ebből 500 forint támogatást az az étterem kap, ahova beérkezik a rendelés, a megrendelő pedig szintén 500 forint kedvezményt kap.
(Borítókép: Huszti István / Index)