Az egészségtudatos életmód és az azt támogató táplálkozás népszerűsítése mellett kötelezte el magát a Spar, ezért a saját márkás termékei gyártásához felhasznált cukor mennyiségét csaknem száz tonnával csökkentette − tájékoztatta az MTI-t a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.
A már két éve útjára indított „Kevesebb cukor - több vitalitás!” kezdeményezésük 50 tonnás cukorcsökkentését mára megduplázták: a hazai fejlesztésű, illetve a nemzetközi beszerzésből származó saját márkás termékeik hozzáadott cukor mennyiségét 2020 végére több mint 97 tonnával mérsékelték − közölte Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.
Az érintett árucsoportok között üdítők, gyümölcslevek, energiaitalok, szörpök, jégkrémek, édes gabona-, illetve tejtermék-készítmények, müzlik és müzliszeletek, ketchupok és kekszek is megtalálhatók.