A CIB Bank néhány ügyfele az elmúlt napokban technikai problémákkal szembesült egyes online bankkártyás vásárlások jóváhagyása során – erősítette meg az Indexnek a bank, miután portálunknak több olvasó is jelezte a problémát.
Az online bankkártyás tranzakciókat a CIB mobilalkalmazásával vagy annak egy szűkített, kártyaautentikációs funkciójával lehet jóváhagyni, valamint az okostelefonnal nem rendelkező ügyfeleknek elérhető a token eszközzel történő jóváhagyás is. A jóváhagyási folyamattal kapcsolatos tudnivalók a bank honlapján érhetők el.
„Fontos, hogy a jóváhagyáshoz használt okoseszközön engedélyezve legyen a push üzenetek fogadása, a tranzakció jóváhagyását ugyanis a push üzenetre kattintva lehet kezdeményezni. Sajnos ezen kívül is tapasztalhatóak technikai problémák bizonyos esetekben, melyeket vizsgálunk, és igyekszünk mielőbb elhárítani” – válaszolta a bank, hozzátéve, hogy ezúton is elnézést kérnek az érintett ügyfeleiktől.