A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd nettó 337 milliárd 904 millió forintos ajánlatával nyerte el a budapesti Déli Körvasút projekt kivitelezési pályázatát. Az erről szóló, az EKR-be feltöltött dokumentumot a 24.hu szúrta ki. Mészárosék mellett az SSD Konzorcium volt a másik ajánlattevő, amely a Dömper Kft.-ből, a Subterra-Raab Kft.-ből, illetve a Pannon-Doprastav Kft.-ből áll. A cég 345 milliárd 21,8 millió forintért épített volna.
A dokumentumból kiderül, hogy
alvállalkozóként Mészáros Lőrinc öccsét, Mészáros Jánost jelölte meg, így a Híd-Tám Kft., a korábbi Simicska-zászlóshajó Közgép Zrt. is részt vesz a munkálatokban, miképp a V-Híd Vagyonkezelő és a hazai pályázatokon rendre befutó A-Híd Zrt. illetve és a MÁV leányvállalata, a MÁV FKG Kft. is.
A Déli Körvasút projektben Kelenföld és Ferencváros állomások között a meglévő két vágány mellé egy, rövidebb szakaszokon két új vágányt építenek ki zajvédőfalakkal, és három új akadálymentesített megállót (Nádorkert, Közvágóhíd, Népliget) is felhúznak. Összesen 13 kilométer új vágányt, 16 új vasúti kitérőt és 6 új vasúti hídrendszert építenek 2027. december 31-ig.
Legutóbb a fóti filmstúdió-komplexum fejlesztéséről derült ki, hogy benne van Mészáros Lőrinc családja, de a leggazdagabb magyar a többi között a ZalaZone járműipari állami tesztpálya építésében is benne van.