Két kategóriában is elhozta a Cannes-i versenyen kiosztott, a vállalati kommunikációs alkotások egyik legfontosabb elismerését, az Arany Delfin-díjat Dr. Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média. Az idei szemlén közel 900 pályázat versenyzett egymással, amelyekből nemzetközi, elismert szakemberekből álló zsűri választotta ki a legjobb alkotásokat.
Az ügynökség egy teljesen új brand, a Gallio pulyka termékcsalád felépítését kapta feladatul a megrendelőtől, a stratégiaalkotástól a márka arculattervezésén keresztül a teljes csomagoláspalettáig, amit a zsűri a reklámszakma egyik legfontosabb kategóriájában, az integrált kampányok közt, Arany Delfinnel díjazott.
A Gallio-filmek megalkotásakor a készítők az úgynevezett Rube Goldberg gépeket helyezték konyhai környezetbe: a 15 fős csapat egy hónapon át azon dolgozott, hogy a dominóelven működő szendvicskészítő gépek tökéletesen funkcionáljanak, a folyamat elejétől a végéig, úgy, hogy a megszokott reklámmegoldásoktól eltérően elszakadjanak a klisészerű családi idill ábrázolásától.
Már az előkészítés is hatalmas feladat volt az ügynökségnek, hiszen vágás és trükkök nélkül, valóságosan akarták bemutatni a szerkezet működését. A kész alkotás azzal emelkedik ki a reklámzajból, hogy mellőzi a zenét, csupán a mozgásba hozott eszközök és hozzávalók által keltett zajt lehet hallani a filmekben, amivel a nemzetközi zsűri a kategóriájában a legmagasabb „Best Sound Design”, azaz fekete delfin díjával jutalmazták.
„Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert egy olyan integrált márkabevezető kampányt hoztak létre a csomagolástervezéstől a TV-reklámig egy magyar cég számára, ami nemzetközi nagy brandek mellé emelte nem csak a Gallio márkát, hanem a mi ügynökségünket is” – nyilatkozta Dr. Várkonyi Andrea a Whitedog Média tulajdonosa.
A Cannes-i versenyen kiosztott Arany Delfin-díj a vállalati kommunikációs alkotások egyik legfontosabb elismerése, 2010 óta osztják ki minden évben a világ legkiválóbb reklám- és tévés filmjeinek, online alkotásainak és dokumentumfilmjeinek. Az idei szemlére a világ minden tájáról közel 900 pályázat érkezett, ezekből egy több mint 50 fős nemzetközi, elismert szakemberekből álló zsűri választotta ki a legjobb alkotásokat.
A Whitedog Média más ügyfelével is a legjobbak közé került. A Mészáros és Mészáros Kft. CSR programja, a High-Tech Suli shortlistes lett jótékonysági imidzs film kategóriában.