Szerda reggeltől csütörtök délutánig az Erste Bank több ügyfele is fennakadásokat tapasztalt a pénzintézethez tartozó George Appban és időnként a George Weben is.
Szerda este valamivel háromnegyed 9 előtt egy azóta már nem elérhető bejegyzésben azt közölték, hogy az applikációt érintő hiba miatt 22 és 23 óra között karbantartásokat végeznek majd, ami miatt az ominózus időszakban a George Web, a George App és az Erste Electra szolgáltatásai sem voltak elérhetők.
Csütörtök reggel negyed 9 magasságában szintén ennél a posztnál egy másik hozzászólásban az Erste Bank arról tájékoztatta az ügyfeleit, hogy a George App és a George Web szerda késő este óta újra elérhető, több felhasználó ugyanakkor jelezte, hogy fiókjába továbbra sem tud belépni.
A bank 10.52-kor újabb bejegyzést tett közzé a problémával kapcsolatban, melyben azt írják:
a George App és Web működésében fennakadások tapasztalhatók. A hiba javításán továbbra is dolgozunk, a kellemetlenségekért elnézést és türelmet kérünk. Ebben az időszakban: az átutalások beadhatók TeleBankon vagy bankfiókban – ezeknek a tranzakcióknak a banki díjait elengedjük, vagy utólag jóváírjuk, valamint a korábban megadott átutalások, rendszeres megbízások, csoportos beszedések teljesülnek.
A fennakadások miatt megkerestük az Erste Bank sajtóosztályát. Válaszukban leszögezték, hogy kollégáik folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán. Ha egy ügyfél nem tud utalni a George rendszerén keresztül, akkor megbízását a TeleBankon keresztül vagy az Erste bankfiókjaiban adhatja le.
Hozzátették, hogy az ügyfelek korábban megadott átutalásai, rendszeres megbízásai és csoportos beszedései is teljesülnek.
Mint fogalmaznak, mind a TeleBank, mind a bankfiókok megerősített kapacitással működnek, az viszont előfordulhat, hogy várakozni kell a megnövekedett forgalom miatt.
Az Erste Bank később közleményt juttatott el hozzánk, amely szerint helyreállt a szolgáltatás:
Csütörtök délutánra helyreállt a George App és a George Web működése. Azoknak az ügyfeleknek, akik a leállás alatt George-on keresztül nem tudtak utalni, és megbízásukat TeleBankon keresztül vagy bankfiókban adták le, elengedjük vagy utólag jóváírjuk a tranzakciók banki díjait. Köszönjük az ügyfelek türelmét!
– olvasható a közleményükben.