Olyan nagy márkák termékei drágulnak idén, mint például a KitKat, a Nesquik, a Durex és a Calgon.
Szomorú hír az édesszájúaknak: drágulni fognak a Nestlé olyan édességei, mint a Balaton, a KitKat, a Smarties vagy a Nesquik. Ezenkívül a kávé és a bébiétel ára is emelkedik ugyanezen gyártónál.
A Nestlé mellett a Durex és a Reckitt Benckiser árat emel, így többek között az AirWick illatosítók, a Calgon, a Finish és a Strepsils termékek is drágulnak.
Mindkét cég az infláció miatti magas előállítási költségek okán döntött az áremelések mellett.
Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója szerint biztosan emelkedni fognak az árak idén, ugyanis nincs olyan területe a cégnek, amit ne érne el az egész világot érintő infláció. A Reckitt Benckiser képviselői szintén megerősítették az áremeléseket.
A Reckitt költségei egyébként 11 százalékkal emelkedtek 2021-ben, de Laxman Narasimhan vezérigazgató szerint ez nem azt jelenti, hogy ugyanilyen mértékben emelkednek az árak is, a vállalatnak ugyanis megvannak a maga technikái a helyzet komplex kezelésére.
(via BBC)