Március 1-jétől Yettel Magyarország Zrt. néven folytatja működését a Telenor Magyarország Zrt. A magyarral együtt három ország piacán működik a szolgáltató az új márkanévvel. A távközlési cég ugyanis a szerb és a bolgár piacon is megjelent, ügyfélkörük mintegy tízmilliós.
Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója egy budapesti sajtótájékoztatón úgy fogalmazott: a Yettel olyan modern, új márka lesz, amely képes lesz minél több ügyfelet vonzani, a névváltásra a PPF-csoport más országaiban ugyanakkor nincs terv.
A vezérigazgató hozzátette: a Yettel márka indulása hatalmas lehetőség arra, hogy a már meglévő és a leendő ügyfelek számára a piacon eddig szokatlan, meggyőző szolgáltatásokat tudjanak kínálni – ismertette az MTI.
Az ügyfeleknek nincs dolguk a váltással, az ügyfélszolgálati elérhetőségeket, valamint a tarifacsomagokat és a szolgáltatásokat nem érinti a változás.