Fennakadások vannak az OTP elektronikus szolgáltatásaiban: az internetbank, a mobilbank és az Elektra sem működik megfelelően – írja a Napi.hu.
Az OTP internetbank és mobilbank szolgáltatása, valamint az Electra szolgáltatás bizonyos funkciói jelenleg technikai hiba miatt nem elérhetőek.
Kollégáink mindent megtesznek a hiba mielőbbi javítása érdekében
– közölte az OTP a Facebookon és a honlapján az ügyfeleivel.
Az OTP nemrég cserélte le a régi Smartbankot egy új Mobilbank szolgáltatásra a lakossági ügyfeleknél, ahogy arról a Napi.hu beszámolt. A hitelintézet internetbankja is megújult az elmúlt hónapokban, bár a régi netbank is elérhető maradt.
Március 24-én működött utoljára a megszokott módon az OTP 2011-ben bevezetett mobilbanki applikációja, a Smartbank a lakossági ügyfelek számára. A nem lakossági ügyfelek továbbra is használni tudják a SmartBank minden funkcióját. A Smartbank helyét az új OTP MobilBank vette át – a Napi.hu korábbi, ezzel a témával foglalkozó cikkét itt olvashatják.
Frissítés:
Néhány perccel később az OTP jelezte, hogy a probléma megoldódott, a rendszerek megfelelően működnek.