A geopolitikai bizonytalanságok és a félvezetőhiány ellenére a globális kereslet továbbra is erős. A márka elektrifikációja dinamikusan halad.
A Mercedes-Benz Cars 2022 első negyedévében 501 600 járművet értékesített, 15 százalékkal kevesebbet, mint 2021 hasonló időszakában – tájékoztatta a Mercedes-Benz Hungária Kft. az MTI-t közleményben.
Az idei első három hónapban a csúcskategóriás modellek értékesítése egy százalékkal nőtt, az elektromos autók eladása pedig megháromszorozódott, és elérte a 67 800 darabot. A márka elektrifikációja dinamikusan halad.
A Mercedes-Benz Cars legnagyobb piaca Ázsia, ahol 249 ezer járművet (–12 százalék) adtak el az első negyedévben, ebből 192 700-at Kínában. Európa 151 ezer darabbal részesedett az első három hónap eladásából.
Magyarországon 1295 új Mercedest (beleértve a buszlimuzin V osztályt is) adtak el a márkakereskedések idén január–márciusban, 5,7 százalékkal kevesebbet az előző év hasonló időszakáénál.