Eleget téve a hazai és az európai piac elvárásainak, a Cerbona müzliszeletgyártó elkezdte a saját vegán termékcsaládja fejlesztését. Újabb és újabb vegán termékeket kínálnak majd a polcokon.
A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. szerint egyre nagyobb trendet mutat a vegánizmus az európai piacon, amely Magyarországon is egyértelműen tapasztalható, ugyanis a hazai vegánpiac is folyamatosan bővül.
Erre reagálva, a cég el kezdte a saját vegán termékcsaládja fejlesztését; amely segítségével a következő években érdemi, évi mintegy 100 millió forint többletbevételt remél – közölte az MTI.
Az elmúlt időben több mint 10 millió forintot fordítottak erre az ágazatra, jelenleg müzliszeletek, rizskásák, granolák és fehérjeszeletek találhatók a vegán termékcsaládban, de a portfólió bővülhet a piaci igények függvényében.
A vállalat termékei a világ 28 országában vannak jelen, a környező országokon túl például a Baltikumban és Japánban is. A nyilvános cégadatok szerint a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. 2020-ban 4,23 milliárd forint nettó árbevétel mellett 178 millió forint nyereséget ért el.