Világszerte növelni fogja a Saint Laurent kiskereskedelmi jelenlétét a Kering, különösen az Egyesült Államokban, ahol egy erőteljesebb megjelenés a cél. Az anyavállalat célja, hogy a luxusmárka forgalma megduplázódjon és átlépje az 5 milliárd eurós álomhatárt.
Bővíti a Saint Laurent földrajzi jelenlétét és bekebelezi az Egyesült Államokat is, ezért a Kering több tucat új márkabolt nyitását tervezi középtávon.
A Saint Laurent egyébként nagy részben a bőrárukra összepontosít, ugyanakkor a „ready-to-wear” koncepció is egyre nagyobb hangsúlyt kap a márka életében, míg a cipők a második leggyorsabban feltörekvő szegmens a francia divatházban – mondta a Business of Fashionnek Francesca Bellettini vezérigazgazó.
A Saint Laurent egyébként tavaly 2,52 milliárd eurós bevételt ért el, 46 százalékkal többet, mint egy évvel korábban és kétszer annyit, mint 2016-ban.
A francia Kering luxuskonszern célja ezért, hogy a divatmárkája forgalmát középtávon megduplázza és 5 milliárd euróra növelje.
A csoport középtávon magasabb nyereségességet is célul tűzött ki a márka számára, az EBIT-arányt a tavaly év végi 28,3 százalékról 33 százalékra látják emelkedni.
(Borítókép: NurPhoto / Getty Images)