Galgóczy Ferenc, a budapesti földi kiszolgálás és a légi közlekedési iparág szakértője szerint tisztán látszik, hogy a komoly kapacitású diszkontok az utasokkal akarják megfizettetni a különadót, ám a BUDPORT Handling Zrt. vezérigazgatója szerint a Ryanairhez hasonló cégek gyakorlata nem csak ezért megkérdőjelezhető.
Félreérthetetlenül és határozottan kell kommunikálni a politikai döntéshozóknak és a felügyeleti szerveknek, hogy a cégek nem viselkedhetnek így, a személyeskedésnek pedig nincs helye – nyilatkozta a Magyar Nemzetnek Galgóczy Ferenc, a BUDPORT Handling Kft. vezérigazgatója a Ryanairrel kapcsolatban.
A budapesti földi kiszolgálás és a légi közlekedési iparág szakértője szerint a Ryanair minősíthetetlen jelzőkkel illeti a kormányt.
Tisztán látszik, hogy a Budapestről jelentős kapacitásokkal üzemelő diszkontok az utasokkal fizettetik meg a különadót, pedig ettől óva intették őket. Látni kell azt is, hogy ezen légi cégek gyakorlata nem csak emiatt megkérdőjelezhető
– fogalmazott a lapnak Galgóczy Ferenc, aki szerint szükséges lenne megvizsgálni az ilyen cégek üzletpolitikáját a beszállítókkal vagy a földi kiszolgáló partnereikkel szemben is.
A BUDPORT Handling Zrt. vezérigazgatója ezzel kapcsolatban megjegyezte, hogy utóbbiak mára inkább „földi kiszolgáltatottakká” váltak.
Galgóczy Ferenc úgy látja, hogy a diszkont-légitársaságok az üzleti tisztességet alapvetően nélkülöző beszerzési eljárások, a gátlástalan áralkuk, az önköltségi árszint alatt elvárt szolgáltatási díjak és a több hónapos fizetési határidők mellett követelnek meg csúcsteljesítményt.
Mindezt úgy, hogy azonnal pénzt követelnek minden levegővételért, ugyanakkor nem hajlandóak megfizetni a földi kiszolgálók reális és tisztességes profitot képviselő árait.