Új saját gyártású és vásárolt tartalmakkal, valamint már meglévő műsorokkal készül őszre a Life TV-t és az Ozone TV-t is üzemeltető Media Vivantis Zrt., amiről a vállalat operatív vezérigazgatója számolt be.
A korábbi sikerműsorok mellett új, vásárolt tartalmakat és saját gyártású műsorokat is képernyőre tűz ősztől a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt., amiről Szabó Péter, a vállalat nemrégiben kinevezett operatív vezérigazgatója beszélt.
A Media Vivantis szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében Szabó Péter elmondta: nincs oka annak, hogy a vállalat változtasson a csatornák pozicionálásán, amiben a nézői és piaci visszajelzések is megerősítést adnak.
Az Ozone TV-n továbbra is informatív, dokutainment és reality tartalmakat kínálunk, de természetesen nem feledkezünk meg azokról a nézőinkről sem, akik a zöld, környezetbarát témákért kapcsolnak a csatornára. Büszkék vagyunk rá, hogy az Ozone TV az egyetlen hazai csatorna, amely folyamatosan műsoron tart ilyen környezettudatos tartalmakat. Másik csatornánk, a LifeTV megtartja az általános szórakoztató irányt, de ezt a jövőben kevésbé bulváros, inkább szórakoztató formába öntött, informatívabb tartalommal töltjük meg
– fogalmazott a Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója, hozzátéve, hogy ezek jelentős részben külső partnerek bevonásával készülő, illetve gyártott műsorok lesznek. Ezek a tervek szerint már az őszi műsorstruktúrában megjelennek.
Szabó Péter elmondta, hogy a Life TV-n tovább futnak majd a már eddig is műsoron lévő sorozatok, így például a Rex Kanadában, a Columbo vagy éppen a Római helyszínelők.
Az Ozone TV-nél folytatódnak, illetve új epizódok is érkeznek az informatív reality és docutainment tartalmakból, de visszatérnek az olyan szórakoztató edukáló műsorok, mint a Hogyan Készül? Megmutatjuk! vagy a Hasznos Hulladék.
Mindkét csatornánkra, az Ozone TV-re és a LifeTV-re is igaz, hogy két év alatt megnégyszerezték a közönségarányukat. A célkitűzésünk az, hogy rövid távon az új programstratégiánkkal stabilizáljuk az eddig elért eredményeket, hogy aztán erre az alapra építve közép- és hosszú távon tovább tudjuk növelni a piaci részesedésünket
– tette hozzá Szabó Péter.