Az áruházlánc szerint ők tudják, mire van szükségük a vásárlóknak az elszabadult árakkal szemben. És az nem egy-két termék akcióssá tétele.
A tartósan alacsony árak érdekében a Tesco nem egyetlen termék árát csökkenti, hanem a bevásárlókosár teljes tartalmára igyekszik figyelni. Az áruházlánc honlapján megjelent közlemény szerint a kínálatban több mint 2 ezer termék ára csökkent.
Hozzáteszik, a magyar vásárlóknak nem egy termék árának csökkenésére van szükségük, hanem
a személyre szabott vásárlási kedvezményekre, amikkel képesek optimalizálni a háztartási kiadásaikat.
Mindemellett az Árgarancia jelölésű termékek árát közel egy éve ellenőrzi rendszeresen, a leghűségesebb vásárlók pedig átlagosan 10 ezer forintot tudnak spórolni havonta a hűségkártyájuk nyújtotta kedvezményekkel.
Mint írják, az Árgaranciával jelzett termékekkel a Tesco így mintegy 500 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát képes tartósan alacsonyan tartani tavaly tavasz óta.
Korábban az Index is beszámolt arról, hogy a Lidl a jövőben kevesebb állati eredetű fehérjét tartalmazó terméket értékesítene, ami egyúttal azt jelenti, hogy a következő években jelentősen csökkenhet a húskínálat Európa egyik vezető diszkontáruházláncában.
A német cég a döntést klímavédelmi szempontokkal és a zöldítéssel indokolta. A Lidl állítólag valamilyen módon kompenzálni szeretné a csökkentett húskínálatot az áruházaiban, ezért azt tervezi, hogy folyamatosan növeli majd a növényi eredetű fehérjéket tartalmazó termékek számát.
(Borítókép: Balint Porneczi / Bloomberg / Getty Images)