Index Vakbarát Hírportál

Egy kattintás, és minden elintézve: áttörő alkalmazással újít egy magyar bank

2023. április 25., kedd 12:13

Szelfis számlanyitás, lakáshitel, Gránit Family szolgáltatás és egy kattintással intézhető tranzakciók is megtalálhatók a ráncfelvarráson áteső Gránit Bank mobilalkalmazásában. A bank megújítja az arculatát, és e héttől az „Ott vagyunk Neked” üzenettel jelentkezik.

Megújult arculattal és újabb innovációkkal bővül a Gránit Bank mobilalkalmazása, amellyel minden fontos élethelyzetben az összes korcsoportnak szeretnének digitális megoldást kínálni, legyen szó babaváró hitelről, szelfis számlanyitásról, lakáshitelről, Gránit Family szolgáltatásról vagy egy kattintással elintézhető tranzakciókról.

A megújult arculattal egy időben új innovációkkal is jelentkezik a bank, amelyek közül edukációs célokat is szolgál a mobilappban gyakorlatilag egy kattintással megvalósítható csekkbefizetés.

Nem kell utazni, nem kell postafiókot keresni, pusztán egy okostelefonra van szükség, és az otthon kényelméből, akkor, amikor az ügyfél szeretné, öt másodpercen belül megtörténik az átutalás

– áll a bank közleményében. A modern, innovatív és digitális bankolás élményét visszaadó, a fiatal generációhoz is közel álló arculat várja a Gránit Bank ügyfeleit a mai naptól – írják. 

Az új arculathoz az „Ott vagyunk Neked” üzenetet párosította a bank, amellyel egyértelművé akarják tenni az ügyfelek számára, hogy a bankra bármely élethelyzetükben biztosan számíthatnak.

Tanít is az alkalmazás

A külső megújulással együtt újabb innovációkat is bevezet a bank, amelyek közül a Gránit eBank (mobilapp) alkalmazásban elérhető csekkes befizetés edukációs célokat is szolgál. Az új funkció fokozatosan érhető el hétfőtől mind az androidos, az iOS-es és a Huawei telefonokon.

 

A Gránit eBank mobilapplikációban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek az „Átutalás” menüpontban a „Csekkbefizetés” opció kiválasztása után.

A csekk adatait az app az okostelefon kameráján keresztül beolvassa, az ügyfélnek csupán az utalás címzettjét kell megadnia.

Amennyiben a tranzakció adatait rendben találja, biometrikus azonosítással vagy mPIN megadásával egyszerűen kiegyenlíti az összeget, amely az azonnali fizetés keretében öt másodpercen belül teljesül – részletezték a közleményben. Az innovatív megoldástól azt várják, hogy közelebb hozza a mindennapokban továbbra is csekket használó ügyfeleket a digitalizáció élményéhez, időmegtakarítást jelent a számukra, nem kell sorban állniuk a postán, egyszerűen, kényelmesen, bárhonnan, bármikor befizethetik számláikat, akkor, amikor azt az ügyfél szeretné. 

A Gránit Bank számára a pénzügyi innováció fontos alapérték. Az ügyfelek igényeit és elvárásait szem előtt tartva a bank folyamatosan újabb funkciókkal bővíti mobilbanki, eBank alkalmazását.

Az emberek ma már mindent mobilon intéznek, így joggal várják el, hogy pénzügyeik minél szélesebb körét is biztonságosan, az okostelefonjukon tudják lebonyolítani

– hangsúlyozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója. 

A most megvalósított Gránit eBankban (mobilappban) történő csekkbefizetési funkción túl a következő hetekben, hónapokban is számos újdonsággal kíván megjelenni a bank a piacon.

Rovatok