Magyarország vezető energiaital-márkájának új reklámfilmjében olyan, mindenki számára ismerős élethelyzetekből meríthetünk motivációt, amikor kell egy kis segítség, hogy átlendüljünk a mindennapok holtpontjain.
Májustól látható a Hell Energy legújabb reklámfilmje, amely négy egymástól független szereplő bárki számára ismerősnek tűnő élethelyzetein keresztül mutatja be, hogy a mindennapos kihívások, feladatok közben sokszor nem minden sikerül elsőre – tájékoztatott közleményben a Hell Energy.
Vecsei Márton, a Hell Energy márkavezetője elmondta, hogy az energiaitalok kommunikációját az elmúlt öt évben Bruce Willis köré építették. Ezalatt a fél évtized alatt nemcsak a márka, hanem az energiaital-kategória is hatalmas fejlődésen ment keresztül Magyarországon és a nemzetközi színtéren is.
Mint mondta, a fogyasztási szokásokat megvizsgálva, ezekre az italokra már nemcsak funkcionális termékként tekinthettek, hanem a mindennapok természetes kellékeiként is.
Emiatt is érkezett el a pillanat, hogy a kommunikációban új fejezetet nyissunk, habár Bruce mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad. És egy ilyen legendát ki más követhetne, mint a hétköznapok hősei? Nekik nem a világot kell megmenteniük, de a saját életükben szükségük van egy kis extra motivációra a kisebb-nagyobb nehézségek leküzdéséhez
– fogalmazott Vecsei Márton.
A reklámfilm a HELL márka számára kiemelt országok némelyikében (például Magyarországon, Görögországban, Romániában, Bulgáriában) egy hosszabb, 1 perces verzióban is látható lesz, a rövid, 30 másodperces változat több mint 50 országban népszerűsíti majd a Hell Energy energiaitalokat.
Az új márkakoncepció kreatív anyagaival televízióban, socialmédia-felületeken, óriásplakátokon, citylightokon és az eladáshelyeken lehet majd találkozni idén.