Megelégelte az árazásoknál történt hibákat a Lidl, ezért úgy döntött, hogy digitális ártáblákra cseréli le a hagyományos, papíralapú cédulákat Magyarországon.
A Lidl Magyarország elkezdte bevezetni az áruházaiban a digitális ártáblákat. A döntést azzal indokolták, hogy a jövőben szeretnék kiszűrni, hogy téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben.
A Lidl egyik kalocsai üzletében tévesen, négy forinttal árazták le a tejfölt. A különös akcióra reagált a német diszkont, és elismerték a hibát.
Kiemelték, hogy
a digitális ártáblák azt is lehetővé teszik, hogy valós időben tudják módosítani az árakat és az akciókat.
Az újítással a Lidl kivezeti a papíralapú árcímkéket, és megszűnik az árak kinyomtatásának folyamata – tájékoztatta az áruházlánc a Világgazdaságot.