Index Vakbarát Hírportál

Már el is startolt a FaceKom

2023. május 17., szerda 20:27

Az MBH Bank ügyfelei találkozhatnak először azokkal a hazai fejlesztésű, univerzális ügyfélkiszolgáló pontokkal, amelyekben személyes emberi közreműködés nélkül, biztonságosan és kényelmesen lehet ügyet intézni – derült ki az MBH Bank és a FaceKom közleményéből.

A magyar FaceKom által fejlesztett, első körben 10 digitális banki kioszkot magyarországi egyetemeken telepítik. Miskolcon debütált az első ilyen MBH Digitális Zóna, ahol a gyors ügyfélazonosítási folyamatot követően, videós távsegítséggel számlát nyithatunk. A tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a digitális kioszkok kínálata.

Az év végéig további egyetemi helyszíneken is elérhetővé válik a bank digitális kioszkja.

A bank megbízásából készültek el az első olyan, a magyar FaceKom által fejlesztett ügyfélkiszolgálási pontok, amelyekben helyi ügyintéző személyes közreműködése nélkül, kényelmesen lehet ügyet intézni.

Sorban állás nélkül intézhetjük ügyeinket

A piacvezető FaceKom koncepciója és fejlesztése alapján készült kapszula olyan professzionális, a biztonságos online ügyfélazonosításhoz szükséges eszközökkel, megvilágítással felszerelt mobilszoba, amelyben lehetőség van a teljesen privát és kényelmes távoli ügyintézésre. Az MBH Bank miskolci digitális kioszkjában induláskor videós távsegítséggel számlát nyithatunk, de a tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül majd a digitális kioszkok kínálata.

Ginzer Ildikó, az MBH Bank sztenderd kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy „széles körű modernizációs programba kezdtünk az elődbankjainktól örökölt, közel 500 fiókot számláló hálózatunkon, amelynek célja egy modern, több szakértőt alkalmazó, országszerte egységes szolgáltatási színvonalat biztosító, elsősorban tanácsadásra épülő fiókhálózat kialakítása. Ugyanakkor látjuk azt is, hogy a fiatalabb korosztálynak más igényei, bankolási szokásai vannak, kevésbé a személyes jelenlétet, mint inkább a digitális ügyintézési lehetőségeket keresik. Ezért folyamatosan kutatjuk a bankolás jövőjét.”

Az MBH Bank a világon elsőként használja majd az egyedülálló, a helyi és távoli ügyintézési lehetőséget hibrid formában ötvöző megoldásunkat, melyet a jövőben a nemzetközi piacokon is be kívánunk vezetni. A vállalat legújabb fejlesztése nemcsak bankfiókok alternatívája lehet, hanem más szolgáltatók fiókjait is kiválthatja, kiegészítheti. A FaceKom olyan professzionális, a biztonságos online ügyfélazonosításhoz szükséges eszközökkel, megvilágítással felszerelt, univerzális mobilszobákat is fejleszt (FaceKom Pont), amelyekben lehetőség van a teljesen privát és kényelmes távoli ügyintézésre. Ezekben emberi közreműködés nélkül, biztonságosan és kényelmesen, sorban állás nélkül intézhetjük államigazgatási, postai, banki, közüzemi vagy más ügyeinket

– fogalmazott a bejelentéssel kapcsolatosan Bodnár Zsigmond, a magyar tulajdonú FaceKom ügyvezetője, akivel hosszabban az alábbi cikkünkben beszélgettünk.

Rovatok