Index Vakbarát Hírportál

Egyedülálló ársapkát villant a Kifli.hu

2023. szeptember 13., szerda 11:52

Stratégiailag mérsékli a Kifli.hu egy sor speciális élelmiszer árát az étrendi korlátozásokkal élő vásárlók érdekében. Így alapvető fontosságú, glutén-, laktóz, cukor- és hozzáadottcukor-mentes termékek árai összhangban lesznek a hagyományos kínálattal.

A Kifli.hu sajtótájékoztatón jelentette be, hogy egy teljes bevásárlást lefedő választék árát igazítja ki. Az új árakat a szabványos márkás termékek szintjén határozza meg, továbbá azt is garantálja, hogy a kiválasztott termékek árát legalább az év végéig maximalizálja.

Az árak alacsonyan tartására a cég 100 millió forintot fordít.

A kezdeményezés jelenleg több mint 60 termékre terjed ki, többek között alternatív növényi italokra, pékárura és snackekre is. A Kifli-vásárlók 60 százaléka rendeli a speciális étrend alá tartozó termékeket – közölték. 

Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője elmondta, hogy együttéreznek azokkal, akiknek étrendi korlátozással kell együtt élniük. Továbbá nem tartják igazságosnak, hogy az érintetteknek magasabb árat kell fizetniük ezekért a termékekért, ráadásul sok esetben ezek beszerzése extra idő- és energiaráfordítással is jár.  

Emiatt döntöttek úgy, hogy kiállnak az étrendi korlátozásokkal élő emberek mellett azzal, hogy velük együttműködve olyan választékot hoznak létre, amely lefedi az igényeiket, és leszorították a kulcsfontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadottcukor-mentes termékek árát a hagyományos termékek szintjéhez.

Akár egészségügyi állapota, akár saját döntéséből fogyasztja valaki ezeket a termékeket, mi széles választékkal és fair árakkal támogatjuk

– ismertette az ügyvezető, aki kitért arra is, hogy folyamatosan várják a vásárlók visszajelzését, ugyanis céljuk, hogy a megrendelőik igényeit tisztán tükröző választék jöhessen létre.  

Korábbi közlésük szerint közel 110 településre szállítanak most, és folyamatosan keresik az új lehetőségeket, nem lassítanak a növekedés ütemén. A Rohlik Group magyar leányvállalata a 2022-es évet mintegy 29 milliárd forintos árbevétellel zárta, ez 42 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest. Ezzel a GKID éves riportja szerint a legnagyobb forgalmú FMCG-kereskedők listájának élére került. 

Rovatok