A mára elterjedt bankkártyás-okostelefonos fizetési megoldások mellett a hazai felhasználók körében a gyakori, kis összegű, mobilról indított vásárlások egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, így a parkolások telefonon keresztül történő intézése is idetartozik.
Idén átlagosan 3 százalékkal több felhasználó élt az úgynevezett micropayment megoldással, és átlagosan 5 százalékkal több tranzakciót bonyolítottak a megelőző év azonos időszakához képest.
Ezen belül a mobil parkolás növekedése a legnagyobb mértékű: közel 10 százalékot tesz ki a vizsgált időszakban.
A Yettel telefontársaság hazai előfizetői az előző évben csak a mobil parkolással több mint hétmillió tranzakciót generáltak. Az ügyféligények és kutatások alapján tervezve, számos visszaigazoló tesztet követően fejlesztette ki és költöztette hivatalos alkalmazásába a megújult és kibővített mobilparkolási funkciót a mobiltársaság.
Az alkalmazásban megjelent új funkció lefedi a mobilparkolási igényeket. Az újonnan bevezetett megoldással mindössze pár érintéssel megkezdhető a parkolási folyamat, beépített térkép és élő értesítések segítik a parkolások gyors és pontos indítását, nyomon követését, majd leállítását.
Az applikáció új funkciója szakaszosan, december 5-ig a mobiltársaság minden ügyfele számára elérhetővé válik.