Páratlan szűrési technológiával készült, 250 és 500 ml-es alumíniumdobozban kapható kristálytiszta, duplán szűrt ivóvízzel lép piacra a FloeWater, amelynek Eva Mendes amerikai színésznő lett az arca – tájékoztatott közleményben a FloeWater.
A közlemény szerint a FloeWater szűrt ivóvize egy csipetnyi hollywoodi csillogásról is szól, mivel a nemzetközileg ismert amerikai színésznő, Eva Mendes lett a víz arca – írja a gyártó cég, hozzátéve: „az Oscar-díjra jelölt Ryan Gosling felesége köztudottan odafigyel az egészségére. Naponta sportol, hidratál, és az életéből szinte már teljesen kiiktatta a műanyagokat. Karizmája és elkötelezettsége tükrözi a márka értékeit, így még vonzóbbá téve azt a fogyasztók számára világszerte.”
A Floewater a Föld legnépszerűbb fogyasztásra kész (RTD, „ready-to-drink”) itala címét birtokolja, ami most forradalmi átalakulás előtt áll, hiszen a cég az új termékével az aludobozos vízzel kész újradefiniálni az italgyártás szabályait.
Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca
– mondta el Popovics Adrienn, a HELL marketingigazgatója.
A FloeWater 250 milliliteres és 500 milliliteres, végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban, szénsavas és szénsavmentes verzióban kerül a boltokba június közepétől.
A megszokott átlátszó csomagolás helyett a FloeWater doboza kék és arany színekben jelenik meg, és egy bálnát ábrázoló illusztrációval idézi meg az óceánok élővilágát – áll a közleményben.
A HELL nem először igazol hírességet a kampányához, évekig Bruce Willis volt az energiaitaluk arca, őt a megbetegedése után Michele Morrone váltotta, akit legtöbben a 365 nap-filmek főszereplőjével, Massimo Torricelli karakterével azonosítanak.