Egy magyar diáklány nyitotta meg a Gránit Bank kétszázezredik ügyfélszámláját. Jendrolovics Péter vezérigazgató-helyettes szerint az ügyfelek bankválasztásában a mobilon elvégezhető gyors és kényelmes műveleteknek meghatározó szerepe van.
A szektorátlagot meghaladó ütemben nő a Gránit Bank-ügyfelek száma. A napokban megnyílt a bank kétszázezredik ügyfélszámlája is – írta a pénzintézet a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményükben.
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint 2024 első negyedévében mindössze 0,1 százalékkal nőtt a bankszámlák száma Magyarországon – ez a Gránit Banknál 19,1 százalékos növekedés volt. 2023-ban már minden ötödik lakossági bankszámla a Gránit Banknál nyílt. A bank felmérése szerint az új számlát nyitó ügyfelek a modern és egyszerűen használható mobilbanki funkciók, a fintechmegoldásokkal versengő innovációk és a versenyképes költségek miatt választják a Gránit Bankot.
A Gránit Bank felmérése szerint a mindennapi bankolást segítő, kényelmesen és egyszerűen használható modern mobilbanki megoldások mellett a szolgáltatások versenyképes árazása is fontos szerepet tölt be a számlanyitások gyors ütemű emelkedésében. A középárfolyamon való, költségek nélküli mobilbanki devizaváltás tavaly novemberi bevezetését követő hónapban több devizaszámla nyílt, mint előtte egész évben, és ez a dinamika folytatódott idén is. Ugyanez elmondható a Gránit eBank mobilbanki appban tavaly élesített díjmentes állampapír-vásárlásról és a hozzá kapcsolt díjmentes értékpapírszámla-nyitásról is, ami szintén hozzájárult az új számlanyitások felfutásához.
A néhány kattintással, mobilban végrehajtható műveleteknek köszönhetően 2024 első felében minden hetedik számlanyitás devizaszámla volt, és közel másfélszer több értékpapírszámla nyílik havonta, mint egy évvel korábban
– mondta Jendrolovics Péter, a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese, aki hozzátette, hogy az ügyfelek a bankválasztásban a kényelmet is keresik. „Az ügyfélszerzésért folyó erős versenyben idén további, magas ügyfélélményt nyújtó, a digitális bankolást teljessé tevő innovációkkal kívánunk helytállni.”
Az új ügyfélszámlák között egyre több a diákszámla és diákhitelszámla is. Diákszámlából az első fél évben az egész évre tervezett számla volumen háromszorosa nyílt meg.
A 200 ezredik ügyfélszámlát is egy diáklány nyitotta, akit ajándékcsomaggal lepett meg a Gránit Bank.
A Bank által bevezetett Fair Pay megoldás is jelentős mértékben hozzájárult a diákszámlák gyors növekedéséhez, amit jelenleg hat egyetem (Szegedi Tudományegyetem, Miskolci Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Óbudai Egyetem, Gábor Dénes Egyetem és a Károli Gáspár Református Egyetem) hallgatói tudnak igénybe venni.
A vállalati számlanyitások is jó ütemben nőnek, többek között az előző év végén bevezetett online számlanyitásnak köszönhetően, amelynek keretében a Gránit Banknál vált először elérhetővé a mérettől, szervezeti formától és céget jegyzők számától független, korlátozásmentes, fiókbeli sorban állás nélküli vállalati számlanyitás.