Az újautó-eladások jelentősen visszaestek az elmúlt évekhez képest, valamint a gazdasági helyzet sem éppen a legideálisabb, mégis rengeteg 10–30 millió forint közötti, nagy értékű autót látunk az utakon. Ilyenkor egy hétköznapi emberben felmerül a kérdés: mégis miből?
A lízingelt autóknál is alapos fejtörést okozott az elektromos autók térhódítása, továbbá a dízeles autók iránt a folyamatosan csökkenő igény. Az utóbbi fajták ugyanis 3-5 évvel ezelőtt még jelentős részét képezték a flottaállománynak, mára már viszont igencsak háttérbe szorultak.
Vajon érdemes eddig flottarendszerben szervizelt használt autót vásárolni, vagy magánembertől jobb fogásban lehet részünk, mondván, nem hajtották annyit, mint egy munkaeszközt.
Hőgye Attilával, a Mercar cégcsoport ügyvezető igazgatójával beszélgettünk, és kíváncsiak voltunk, hogy áll jelenleg a belföldi használt autók és a flottakezelt kocsik piaca.
A videót a Mercar támogatta.