Mintegy tíz és fél órája várakozik egy repülőgép a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Az eredeti tervek szerint a Rodoszra tartó járatnak hajnali 5 órakor kellett volna elindulnia. Reagált a Budapest Airport.
Hajnali 5 óra 5 perckor kellett volna felszállnia annak a repülőgépnek, amelyik mintegy nyolc és fél órája vesztegel a Budapest Airporton. Egyik olvasónk jelezte, hogy a Smartwings Rodoszra tartó járatának indulására körülbelül 180 ember várakozik.
A hangulat kezd paprikás lenni, a személyzet lesajnáló és hazug
– írta olvasónk levelében, melyben arra is panaszkodott, hogy nem kaptak megfelelő tájékoztatást, miért késik az indulás. A bud.hu szerint a járat 14 órakor száll fel, a késés okáról azonban nincs semmilyen tájékoztatás az oldalon.
Frissítés (15:30):
Délután 3 órakor sem szállt fel a Smartwings járata. A legfrissebb információ szerint erre 16 óra 30-ig nem is kerül majd sor.
Mindeközben egy lapunknak küldött közleményben a Budapest Airport megerősítette, hogy a Smartwings 7O 5004 számú rodoszi járata technikai okok miatt késik.
A földi kiszolgálási tevékenység közben véletlenül kinyílt a gép vészcsúszdája, amelyhez külföldről kellett alkatrészt szállítani
– írták.
Hozzátették, hogy az alkatrész már Magyarországon van, így a gép várhatóan délután szállhat fel. A Budapest Airport szerint az utasoknak catering szolgáltatást biztosítanak a helyszínen, valamint az illetékes földi kiszolgáló vállalat folyamatosan tájékoztatja őket a rendelkezésükre álló aktuális információk alapján.
Frissítés (18:20)
A Bud.hu adatai szerint nem sokkal 6 óra előtt felszállt a járat és úton van Rodosz felé.