Az MBH mobilalkalmazása és a Simple Pay sem működik megfelelően az egyik olvasónk szerint. A fennakadások érinthetik az online kártyás vásárlásokat és a fizetéseket is.
„Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App és az MBH Netbank (korábban BB) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat, továbbá az online kártyás vásárlások és a bejövő azonnali utalások is sikertelenek lehetnek” – tájékoztat az MBH Bank.
Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán
– írták a tájékoztatásban, melyben azt kérik az ügyfelektől, hogy kérdés esetén hívják a 24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatukat.
Egyik olvasónk jelezte, hogy nemcsak az MBH-nál vannak fennakadások, a Simple Pay sem működik megfelelően, ugyanis nem tud fizetni az alkalmazással. Az OTP megkeresésünkre közölte:
Az este folyamán rövid ideig (18:55 és 20:06 között) valóban voltak fennakadások a SimplePay online fizetési rendszerében, új fizetéseket nem tudtak indítani a felhasználók. Azonban a kollégák gyors intézkedésének köszönhetően este 8 órakor már elhárult a probléma, és helyreállt a rendszer.