A Vodafone Magyarország az előfizetők érdekeit szem előtt tartva csupán 3,5 százalékos díjkorrekciót alkalmaz 2025-ben – tájékoztatott erről a vállalat. Noha 2023. szeptember 1. és 2024. augusztus 31. között a KSH adatközlése szerint 5,46 százalék volt az infláció. A díjkorrekciót január helyett csak jövő év májusától alkalmazza a vállalat, így az első korrigált számlákat májusban kapják majd kézhez az ügyfelek.
A Vodafone Magyarország a korábbi évek gyakorlatának megfelelően, a jogszabály által biztosított és az általános szerződési feltételeiben (ászf) meghatározott módon – a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) fogyasztóiár-indexe alapján – inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz a kereskedelmi forgalomban elérhető lakossági és kisvállalati ügyfelek előfizetési díjaiban.
A társaság az ászf-ben meghatározott, 2023. szeptember 1. és 2024. augusztus 31. közötti periódust veszi figyelembe az automatikus díjkorrekció mértékének számításakor, amely
a KSH adatközlése szerint 5,46 százalék volt ebben az időszakban.
A Vodafone kereskedelmi forgalomban elérhető tarifáira előfizető lakossági és kisvállalati ügyfelek mégis jóval kisebb árváltozást tapasztalhatnak majd, a vállalat ugyanis az előfizetők érdekeit szem előtt tartva 3,5 százalékos díjkorrekciót alkalmaz jövőre. Változást jelent, hogy a díjkorrekciót január helyett csak jövő év májusától alkalmazza a vállalat, így az első korrigált számlákat májusban kapják majd kézhez az ügyfelek.
A névváltás előtt álló telekommunikációs vállalat január elsejétől már One márkanév alatt értékesíti távközlési szolgáltatásait. A bejelentett inflációkövető díjkorrekció a kereskedelmi forgalomban elérhető lakossági és kisvállalati mobiltarifákat és otthoni előfizetéses csomagok havi előfizetési díjait érinti. Az érintett ügyfelek februárban és márciusban kapnak hivatalos tájékoztatást a tarifákat érintő díjváltozásról.