Index Vakbarát Hírportál

Több napra leállt az ügyintézés az MVM online oldalán és alkalmazásában

2024. december 21., szombat 11:53

A hétvégére leállt az ügyintézés az MVM gáz- és áramszolgáltató oldalán. A cég szerint karbantartás miatt van szükség a szünetre, és elnézést kértek a fogyasztóktól.

Az E.ON és az MVM összeolvadása után jelentős változások léptek életbe az ügyintézésnél, és most ideiglenesen újabb akadállyal nézhetnek szembe a fogyasztók: az online rendszerek karbantartása miatt több napra szünetel a mérőállás diktálása és az adatkezelés – számolt be a vállalat honlapjára hivatkozva a Promotions.hu.

Mint írták, az E.ON-nal való összeolvadás után már más platformokon lehetett mérőállást diktálni, adatokat módosítani és online ügyeket intézni. Bár az átállás eleinte nem ment zökkenőmentesen, úgy tűnt, a kezdeti problémák idővel megoldódtak. 

Az MVM honlapján megjelent friss tájékoztatás szerint az ügyfelek jelenleg nem tudnak belépni a fiókjaikba, így mérőállás-diktálására sincs lehetőség. A váratlan üzemszünet sokakat érhetett meglepetésként, ám a szolgáltató közleményében hangsúlyozta, hogy nincs ok aggodalomra, hiszen a karbantartás csupán ideiglenes:

December 20-a, péntek délután 4 óra és 22-e, vasárnap este 10 óra között online ügyintézési felületünk és MVM Next App mobilalkalmazásunk, valamint Navigátor alkalmazásunk karbantartás miatt nem elérhető

– olvasható a tájékoztatásban.

Ebben az időszakban az előre fizetős mérők feltöltése kizárólag feltöltőpontokon végezhető el, míg a mérőállások diktálása telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges. Az MVM elnézést kért az esetleges kellemetlenségekért, és ügyfelei türelmét kérte a karbantartási munkálatok idejére.

A közlemény nem részletezte, hogy pontosan milyen fejlesztések zajlanak, de az ígéretek szerint az ünnepek alatt már zavartalan lesz a rendszer működése. Addig azonban marad a telefonos ügyintézés – feltéve, hogy az ügyfélszolgálat nem lesz túlterhelt az átmeneti helyzet miatt.

Rovatok