A Hell közleményt adott ki, amelyben hangsúlyozzák, hogy tulajdonosaik sosem törekedtek arra, hogy reflektorfényben legyenek, és ezután sem fognak nyilatkozni.
A napokban a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) egy videót mutatott be, amely szerint a Hell Energy tulajdonosai az elmúlt években cenzúrázni próbálták a sajtót, és ez a magyarázata annak, hogy a cég méretéhez, a magyar gazdaságban betöltött szerepéhez és az elnyert támogatásaihoz képest kifejezetten keveset foglalkozott velük a média – írja a Kreatív Online.
Az ügy előzménye, hogy a Hell tulajdonosai 2019-ben azért indítottak adatvédelmi pert a Forbes ellen, hogy se a nevük, se a vagyonuk ne szerepelhessen a lap milliárdoslistáján – a perben a TASZ képviselte a Forbesot, szerintük az ügy egyértelmű példája annak, hogyan lehet Magyarországon fegyverként használni a sajtó ellen a GDPR-t.
A Hell Energy Magyarország Kft. közleményt adott ki, amelyben azt írják, az elmúlt időszakban sok kérdés és találgatás merült fel vállalatukkal kapcsolatban, ezért szeretnének egyértelművé tenni néhány számukra fontos dolgot.
A Hell nem pusztán két ember története, hanem egy 2500 fős csapaté, amely nap mint nap keményen dolgozik azért, hogy minőségi és megfizethető termékeket biztosítson a fogyasztók számára. Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon építettük fel ezt a márkát, versenykörnyezetben, multinacionális vállalatokkal szemben is piacvezetővé váltunk – nemcsak hazánkban, hanem más országokban is
– olvasható a kommünikében.
A közlemény szerint ma már a világ több mint 60 országában vannak jelen, és minden üzleti sikerük mögött „elkötelezett, szenvedéllyel dolgozó szakemberek állnak”. Hangsúlyozzák, hogy tulajdonosaik sosem törekedtek arra, hogy reflektorfényben legyenek. „Amikor beléptünk a Forma–1 világába, vagy amikor Bruce Willis lett a márkánk arca, mindvégig egyetlen cél lebegett a szemünk előtt: a Hell termékei minél több helyre jussanak el világszerte” – írják, hozzátéve: támogatásaikat és befektetéseiket mindig a vállalat fejlődésére fordították.
A cégcsoport által megtermelt bevételeket elsősorban itthon fektetjük be, ezzel erősítve a magyar gazdaságot. A folyamatban lévő támogatott projekteket is figyelembe véve a Hell Energy Magyarország Kft. összesített támogatási aránya 18 százalék, ami egyúttal azt is jelenti, hogy beruházásainkat legnagyobb részben saját kockázatunkra valósítjuk meg
– teszik hozzá.
Mint fogalmaznak, céljuk, hogy továbbra is hozzájáruljanak Magyarország gazdasági fejlődéséhez, miközben folyamatosan fejlesztik termékeiket és bővítik gyártási kapacitásaikat. „Számunkra minden fogyasztó egyformán fontos, függetlenül attól, hogy honnan jön, milyen háttérrel rendelkezik vagy milyen nézeteket vall. A Hell egy igazi közösség, és mindenkinek hálásak vagyunk, aki minket választ” – olvasható a közleményben. Kiemelik, hogy tulajdonosaik eddig sem és ezután sem kívánnak nyilatkozni, mert úgy gondolják, hogy a Hell ereje a csapatban rejlik, és azt kérik, ezt tartsák tiszteletben.