A fapados légitársaság vezérigazgatója, Michael O’Leary beszélt arról kedden, hogy 2024-hez képest 4-6 százalékkal emelkedhetnek a Ryanair jegyárai. Emellett kitért az ukrajnai és a lengyel piac helyzetére, továbbá reméli, hogy a Boeing egy év múlva utoléri magát a szállítások terén. Ugyanakkor múlt héten arra is utalt, hogy megszűnnek a papíralapú beszállókártyák.
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban jelentette be egy sajtótájékoztatón, hogy várhatóan a légitársaságnál nyáron 4-6 százalékkal drágulhatnak a jegyárak. Ehhez képest 2024-ben még 10 százalékos csökkenés történt, amelyet az online irodákkal folytatott vita okozott. Az áremelkedés ellenére O’Leary úgy véli, hogy a 2025-ös árak még így is olcsóbbak lehetnek a 2023-as jegyárakhoz képest − írta a Portfolio.
A vezérigazgató a Boeing helyzetéről is beszélt, amelyről úgy hiszi, hogy a repülőgépgyártó vállalat 2026 nyarára utolérheti magát a szállítások terén.
Ezek mellett Michael O’Leary bejelentette azt is, hogy a Ryanair hat héten belül újraindítaná ukrajnai járatait, amennyiben tűzszüneti megállapodás születne. Továbbá nyártól 24 új járattal bővítené a lengyel piacot.
Korábban beszámoltunk róla, hogy a légitársaságnál változnak az utazási szabályok, ugyanis megszüntetik a papíralapú beszállókártyákat. Papírmentességre törekednek, ezért a telefonra letöltött digitális kártyát preferálják. Ez a vezérigazgató szerint gördülékenyebb, hatékonyabb utazási élményt tehet lehetővé.
A kézipoggyászokra vonatkozó szabályok ugyanakkor nem módosulnak, továbbra is az alapár tartalmazza a megszokott, 40×20×25 centiméteres poggyászokat. Beszállás előtt pedig legalább 40 perccel kell megjelenni a beszállókapunál, ellenkező esetben 120 eurós pluszköltséggel számolhatnak az utasok.