Jövő hónaptól készpénzmentes fedélzeti fizetést vezet be a Wizz Air. A légitársaság közleménye szerint az utasok fedélzeti termékek vásárlása esetén problémamentes és gyors fizetési megoldások közül választhatnak.
A Wizz Air hétfőn közölte, hogy fontos lépést tett a fedélzeti szolgáltatások minőségének javítása érdekében azzal, hogy készpénzmentes fizetést vezet be. A légitársaság járatain 2025. április 1-jétől kizárólag bankkártyával, illetve digitális fizetési megoldásokkal (Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay és Google Pay) lehet kifizetni a fedélzeten vásárolt termékeket.
A Wizz Air a Revolut-kártyát is elfogadja, emellett VISA, valamint a Mastercard bank- és hitelkártyával is lehet fizetni a repülőgépeik fedélzetén.
Az átállás részeként az alábbi irányelvek lépnek életbe:
A légitársaság közleménye hangsúlyozza, hogy a készpénzmentes tranzakciókra való áttérés nem csupán a fedélzeti kiszolgálást gyorsítja, hanem ezek mellett a higiéniát is javítja, mivel a személyzetnek nem kell készpénzt kezelnie, ami hozzájárul egy tisztább és biztonságosabb utazási környezethez.
Közölték azt is, hogy Revoluttal való együttműködés részeként minden új Revolut-felhasználó akár 25 eurót is visszakaphat a regisztrációt követő első, legalább 5 eurós költése után. A Revolut Pay ügyfelei a Revolut hűségprogramjának megfelelően RevPointokat is gyűjthetnek, amelyek Revolut Pay-vásárláskor, akár Wizz Air repülőjegyekre is beválthatók.
Az utasok emellett a Wizz Air mobilalkalmazásán keresztül előre feltölthető vouchert is vásárolhatnak, amely teljes biztonságot garantál a tranzakciók alatt, és kiküszöböli a váratlan fizetési problémák lehetőségét.