A Magyar Nemzeti Bank (MNB) Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához 397 írásos panasz érkezett a banki elszámolásokkal kapcsolatban, a Pénzügyi Békéltető Testületnél pedig 419 ügy indult elszámolási-forintosítási témában - írta a Világgazdaság.
A lap szerdai számában a laphoz eljuttatott jegybanki közlemény alapján azt írták: az MNB ügyfélszolgálatához érkezett tájékoztató megkeresések száma elérte a 13 ezret, ezek többsége a jogorvoslati lehetőségekkel volt kapcsolatos.
A panaszok többségében konkrét ok megjelölése nélkül az ügyfelek azt kifogásolták, hogy nem csökkent jobban a törlesztőrészletük, illetve tőketartozásuk.
A Pénzügyi Békéltető Testületnél eddig 22 ügy zárult le, kettőben egyezség született az ügyfél és a pénzintézet között az elszámolási kötelezettség teljesítéséről. A témáról részletesen ebben a cikkünkben írtunk.