Többen is jelezték szerkesztőségünknek, hogy nem működnek a CIB Bank POS termináljai, vagyis azokban a boltokban, ahol a CIB szolgáltatta a kártyás terminált, nem lehet bankkártyával fizetni. Úgy tudjuk, a terminálok tegnap óta nem működnek, a bank pedig egyelőre nem tájékoztatta az üzleteket, hogy mikor várható a hiba elhárítása. Csak annyit közöltek az üzletekkel, hogy központi hibáról van szó.
A bank a hibával kapcsolatban a következő tájékoztatást adta:
A CIB által biztosított POS terminálok egy kis százaléka esetében egy automatikus frissítés során technikai problémák léptek fel, ezért ezek a terminálok jelenleg nem használhatók. Jelenleg szervizpartnerünk és ügyfélszolgálatunk segítségével folyamatban van az érintett terminálok újraindítása. A terminálok az újraindítást követően ismét a megszokottak szerint használhatók.
Április végén is problémák voltak a CIB Bank rendszerével, akkor az internetes és mobilos szolgáltatásokkal voltak fennakadások.