Index Vakbarát Hírportál

Nőtt a H&M árbevétele

2011.01.27. 13:08

A svéd Hennes & Mauritz (H&M) divatházlánc árbevétele 15 százalékkal nőtt a 2009/2010-es üzleti évben az előző évhez képest, közölte a társaság csütörtökön.

A forgalom alapján második számú európai divatcég árbevétele - ami a lakossági fogyasztás fokmérőjének is számít - 108,5 milliárd svéd korona (nagyjából 3 ezer milliárd forint) volt áfa nélkül. Az adózott nyereség 14 százalékkal 18,7 milliárdra nőtt.

Az utolsó negyedévben visszavetette a nyereséget a legfontosabb nyersanyag, a pamut drágulása és a korona erősödése; az adózás után profit 11 százalékkal 5,5 milliárd koronára csökkent, a bevétel viszont 15 százalékkal 29,7 milliárd koronára emelkedett.



Rovatok