Kevésbé akar függni a motorüzemanyagoktól, több pénzt akar keresni a kiskereskedelemből és sokkal többet akar a vegyipari fejlesztésekbe fektetni a Mol - ezek a cég most elfogadott, 2030-ig tartó hosszú távú stratégiájának főbb pontjai. Az "Enter Tomorow" fantázianevű programban az áll, hogy a következő 14 évben a cég amellett, hogy továbbra is a régió vezető olajvállalata akar lenni - sőt, az üzemanyag-piaci részesedését a mostani 20 százalékról 25-30 százalékra akarja emelni -
Ennek érdekében pedig 2030-ig öt évente 1,5 milliárd dollárt, vagyis 475 milliárd forintot (összesen tehát ennek a háromszorosát) fordítja majd petrolkémiai és vegyipari fejlesztésekre és befektetésekre.
A Mol 14 év múlva már sokkal kevésbé akar függni az üzemanyag-eladásoktól, ezért a vállalat úgy akarja átalakítani a finomító üzletágát, hogy a nem motorüzemanyag típusú termékek arányát a jelenlegi 30 százalék alatti szintről fokozatosan 50 százalék fölé emeljék 2030-ig.
A cég a kiskereskedelemből is több pénzt akar keresni és az üzemanyag mellett több hagyományos fogyasztási cikket és szolgáltatást akar eladni. A Mol célja az, hogy 2030-ra ebből jöjjön össze a cég adózás és kamatfizetések előtt számított profitjának (EBITDA) legalább az egyharmada.