A legnagyobb hazai közösségi média konferencia május 18-án a Hotel Boscoloban a SocialTimes szervezésében. Terítéken a rajongók és a bevétel!
A vállalatok már hazánkban is érzik a közösségi oldalakban rejlő üzleti lehetőséget, ám egyelőre a téma újszerűsége miatt sokan a sötétben tapogatóznak. Ebben nyújt segítséget a jövő héten megrendezésre kerülő nagyszabású magyarországi közösségi média konferencia.
A SuperSocial konferencián a szakma elismert képviselői adnak választ a legforróbb kérdésekre. Az előadásokból minden megtudható a lájkolók gyűjtéséről, a közösségi stratégia kialakításáról, a monitorozásról, a hirdetési technikákról, és az analitikai módszerekről. Elhangzanak majd MikroPrezik, amelyek érdekes, és a hallgatóság számára hasznos esettanulmányokat vázolnak fel, például a Túró Rudi Facebook oldalának sikertörténetét, vagy a hazai éttermek oldalainak kezléséről is lesz szó.
De górcső alá veszik a Twittert, LinkedIn-t, az iWiW-et, és a kiadók is sok hasznos infóhoz juthatnak.
Külön érdekesség, hogy Skype-os bejelentkezéssel előadást tart Tóth Ottó, a The New York Times mobil platformok fejlesztési igazgatója, aki beszámol az amerikai trendekről és megosztja a tapasztalatait.
A tekintélyes előadók mellett neves résztvevőket várnak a konferenciára, amely a tudás gyarapítása mellett kapcsolatépítésre is alkalmas.
A napi programot a GoldenLike díjátadó zárja, ahol első alkalommal a szakmai zsűri, illetve a közönség az ország legjobb, legaktívabb Facebook oldalait választja ki. A shortlistre már szavazhat a közönség a SocialTimes Facebook oldalán.
A részletes program itt megtekinthető.