Index Vakbarát Hírportál

Az utánozhatatlan crossover

2012. február 2., csütörtök 14:19 | tizenkét éve frissítve

A NISSAN QASHQAI 2007-ben jelent meg az európai piac alsó-középkategóriás szegmensében, a piacot uraló ötajtós karosszériájú modellek alternatívájaként.

A NISSAN a QASHQAI-jal a szabadidő-terepjárós külsőnek és a hagyományos személyautók értékeinek kombinációjaként létrehozta a kompakt crossover kategóriát. A QASHQAI azonnal sikeressé vált a piacon, és azóta is első helyen áll a szegmens értékesítésében. Népszerűségét tovább fokozta a 2010-ben történt jelentős modellfrissítése, amely tovább növelte az autó minőségét és kifinomultságát.

A QASHQAI a megbízhatóság terén komoly elismeréseket gyűjtött be. 2011 elején a harmadik helyezést érte el a német ADAC éves 'Sárga Angyal' díjkiosztóján. Az ADAC 'Sárga Angyal' (Gelber Engel) díjának odaítélése több mint kétmillió meghibásodást feldolgozó statisztikán alapul. A QASHQAI-t a 2011-es díjért folyó versenyben csak az Audi A5 és a Porsche 911 modellek tudták megelőzni, pedig a díj odaítéléséhez mintegy 150 modellt vontak be a vizsgálatba.

A 2011-es év végén a Nissan bemutatta a sikermodell 1,6 literes dCi dízelmotorral hajtott és Stop/Start rendszerrel felvértezett PURE DRIVE változatát. Ezzel a korábbi 2,0 dCi verziók helyére egy sokkal jobb hatásfokú motor lép, amelynek nemcsak üzemanyag-fogyasztása alacsonyabb, és károsanyag-emissziója mutat jelentős javulást, de a teljesítménye is eléri a korábbi nagyobb motorét.      
Ezzel egyidejűleg, innovatív új felszerelési elemek váltak elérhetővé a QASHQAI modelleknél, mint az új CVT-váltóval felszerelt, 1,6-os benzinmotor és az ezidáig csak a prémium szegmensekben ismert 360 fokos parkolókamera (AVM).
Az AVM 4 külső parkolókamerát használ, hogy valósidejű, „helikopter nézeti" képet adjon az autó környezetéről, és ezzel a lehető legbiztonságosabbá tegye a parkolást.

Qashqai mint cégautó?
A QASHQAI sikere töretlen az autót magán / családi használatra vásárlók körében. Egyre többen választják azonban cégautónak is. A fentieken túl, néhány további adat, amely meggyőző érv a céges használat mellett:

  1. Nissan Connect érintőképernyős, beépített navigációs és audio rendszer, akár BOSE 7 hangszórós rendszerrel
  2. Beépített bluetooth kihangosító, iPod és USB csatlakozó

Csábító ajánlat

A QASHQAI-t egyedi megjelenése és innovatív technológiái teszik igazán különlegessé. Ára és fenntartási költsége ennek ellenére nagyjából megegyezik egy hagyományos alsó-középkategóriás modellével. Amiért leginkább érdemes fontolóra venni a QASHQAI-t mint cégautót, hogy a Nissan akár 1 autó vásárlása esetén is kínál cégautó kedvezményt, valamint különféle pénzügyi szolgáltatásokat, kedvezményes finanszírozást.

QASHQAI vásárlása esetén a Nissannál elérhető egy speciális finanszírozási konstrukció, a Select, is. A Select finanszírozás rövid futamidő mellett alacsony havi díjakat kínál, a futamidő végén egy magasabb utolsó részlettel, amelyre az autó várhatóan magas maradványértéke nyújt fedezetet. A finanszírozás végén a Select konstrukció rugalmas választási lehetőséget nyújt: az autóra a finanszírozást extra költség nélkül meghosszabbíthatjuk, az utolsó részlet befizetésével megtarthatjuk, vagy új autót vásárolhatunk. Az utóbbi esetben a Nissan kereskedés garantált visszavásárlási árat biztosít (bizonyos feltételek teljesülése mellett).

Select finanszírozás esetén akár havi 39 900 Ft-os törlesztő részlet fizetése mellett élvezhetjük a Qashqai által nyújtott igazán egyedi vezetési élményt.

A Nissan cégautó ajánlatairól és finanszírozási ajánlatairól, valamint ezen ajánlatok igénybe vételének feltételeiről bővebb információ a www.nissan.hu oldalon.

Rovatok