Index Vakbarát Hírportál

Kampány az első óvszer emotikonért

2015. november 27., péntek 10:01 | aznap frissítve

A Durex kampányt indít az AIDS Világnapja alkalmából, hogy felhívja a hangulatjel-készítők figyelmét egy hivatalos #CondomEmoji elkészítésére. Támogasd Te is a kampányt a #CondomEmoji használatával!

A Durex, a világ vezető szexuális jóléti márkája útjára indította nemzetközi kampányát, mely december 1-jéig, az AIDS világnapjáig tart. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet egy hivatalos biztonságos szex hangulatjel készítésére.

A Durex legújabb kutatása szerint* a hangulatjelek fontos szerepet töltenek be a fiatalok szexről folytatott beszélgetéseiben. A 18-25 éves korosztály 80%-a érzi úgy, hogy könnyebb kifejeznie magát hangulatjelek segítségével, és több mint felük rendszeresen használja az emotikonokat, amikor a szexről beszélnek. A 18-25 évesek 84%-a érzi kényelmesebben magát, ha hangulatjelek használatával beszélgethet a szexről. Aggasztó viszont az egyre növekvő érdektelenség, ami a biztonságos szexet övezi, mivel a megkérdezettek több mint harmada azt állította, hogy nem érdekli őket a biztonság.

HU.mp4

További kutatások azt is kimutatták, hogy a fiatalok majdnem fele úgy gondolja, hogy ők és barátaik biztosan nincsenek kitéve a HIV fertőzés veszélyének.** Ennek fényében a Durex útjára indította világszintű kampányát, hogy felhívja az emotikonokat készítő cég figyelmét a biztonságos szex hangulatjel meglétének a fontosságára.

Egy ilyen hangulatjelnek a segítségével a fiatalok könnyebben túltehetik magukat zavarukon, amit a szexről folytatott beszélgetés során éreznek. Az emotikon beszélgetésre ösztönzi őket, miközben felhívja a figyelmet az óvszerhasználat fontosságára, mellyel megvédik magukat a szexuális úton terjedő betegségektől, mint amilyen a HIV és az AIDS. A Durex arra bátorítja az embereket, hogy használják a #CondomEmoji hashtaget, és ismerőseiket is biztassák erre, így népszerűsítve a biztonságos szexet. A Durex célja, hogy november során 1 millió embert mozgósítson ezzel a kampánnyal, így támogatva 2015. december 1-jén, az AIDS világnapján az Unicode-nak benyújtott hivatalos kérelmét.

„A Durex hisz az egészséges, boldog szexuális életben, és úgy véli, az AIDS világnapja egy olyan jelentős mérföldkő, ami emlékeztet minket a biztonságos szex fontosságára. A szöveges üzenetküldés meghatározó tényezője egy kapcsolat kialakulásának, éppen ezért egy hivatalos biztonságos szex hangulatjel egy egyszerű, ám bátorító lépés lenne a nagyobb biztonság és a szexuális egészség felé vezető úton.” - mondta el Volker Sydow, a Durex nemzetközi igazgatója.

* Forrás: 3GEM kutatás a Durex felkérésére – 2015 október, Egyesült Királyság

** Forrás: Someone Like Me, VIMN & Brand Solutions Insight with Tapestry Research, 2014

Rovatok