Az elmúlt három hónapban a koronavírus okozta helyzetben vállalkozások tízezrei vezettek be különféle digitális megoldásokat, éppen ezért most van szükségük, tudásra, partnerségre és támogatásra.
Legyen szó néhány fős cégről, vagy pár tucat emberrel dolgozó vállalkozásról, rengetegen tértek át különféle digitális megoldásokra a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben. Volt, aki a számlázást, más az ügyfeleivel való kommunikációt, rengetegen az értékesítési folyamatokat állították át digitálisra. De nem volt ritka eset az sem, hogy egy vállalkozás a teljes működését digitális útra terelte – vannak olyan kisvállalkozások, amelyek számára ez a túlélést jelentette – ez pedig azért is kiemelten fontos, mert a hazai kkv-szektor óriási foglalkoztató, emberek tízezreinek jelenti az egzisztenciát. Azok a cégvezetők, akik most vezényeltek le néhány hasonló változást, már tudják: a digitális út az egyetlen út – ez nem jövő, hanem nagyon is jelen idejű megállapítás.
Ebben a folyamatosan változó világban felértékelődik a tudás, a tapasztalat és a támogatás, ezáltal pedig a szakmai közösségek értéke. A Telekom ezt felismerve hívta életre a magyar kkv-k szakmai közösségi kezdeményezését, a Hello Biznisz Klubot, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást és egy új partnerséget a digitalizációban a vírus okozta változó világban. A Hello Biznisz Klub online megjelenési lehetőséget is kínál a tagjainak, hiszen a közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a kkv-k digitálisan is bemutatkozhassanak a potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. Cél az is, hogy a vállalkozások átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.
A Telekom ennek jegyében a Hello Biznisz Klubba jelentkező néhány vállalkozásnak felkínálja online hirdetési felületeinek egy részét, így biztosítva számukra, hogy minél több potenciális ügyfelükhöz eljuthassanak. Ugyanakkor minden klubtagnak biztosítja, hogy saját online felületet hozzanak létre, ha még nem rendelkeznek ilyennel. A szakmai közösség keretein belül a vállalkozások azt is megvitathatják, hogy milyen módon lehetnek segítségükre leginkább a digitális megoldások.
Felismerve, hogy a digitális út az egyetlen út, a Telekom a Hello Biznisz Klub életre hívása alkalmából teljesen új ajánlattal és díjcsomag-választékkal jelentkezik a kis- és közepes vállalkozásnak számító céges ügyfeleinek. Az új ajánlatok lényege a maximális rugalmasság: a kis csomagoktól a korlátlanig minden igényre van válasza a Telekomnak, beszéljünk hang- vagy mobilnet forgalomról. A jövőben nincs nagy- és kisfogyasztó, a választás lehetősége minden üzleti ügyfél számára elérhető. Ha egy cégnek kevés beszédre és sok adatra van szüksége, kombinálható a kis perccsomag akár a korlátlan, 5G képes adattal – a kombinációk száma kellő szabadságot ad a választáshoz.
A cél, hogy az új csomagok mind inkább segítsék a vállalkozásokat üzletük előre mozdításában: a rugalmasan kombinálható csomagokkal a Telekom hatékony választ ad az üzleti élet kihívásaira.
„A Telekom Hello Biznisz Klub egyszerre jelent tudásbázist és keretrendszert ahhoz, hogy a kkv-k digitális megoldásokkal indíthassák újra vagy erősíthessék meg további működésüket. A rugalmas szolgáltatásaink épp ezek célirányos használatához jelentenek számukra egyfajta digitális ugródeszkát.