Index Vakbarát Hírportál

Szórakoztató elektronika, ahogy a németek szeretik

2023. március 14., kedd 16:37 | egy éve frissítve

Idén ünnepli 100 éves fennállását a Loewe.

2023-ban a Loewe különleges évfordulót ünnepel: január 22-én 100 éves lett a márka. Az 1923-ban alapított Loewe a luxusszegmensben világszerte aktív, hagyományokkal rendelkező vállalattá fejlődött, az évtizedek során meghatározó szerepet játszott a szórakoztató elektronikai ipar alakításában, kiváltképp a formatervezés, a technológia és az innováció terén. Ma a Loewe a találékonyság, a német mérnöki munka, a kiválóság, az exkluzív dizájn és a minőség egyedülálló kombinációját jelenti. A Loewe tervezési filozófiájának köszönhetően folyamatosan olyan ikonikus eszközök születtek, amelyek a legapróbb részletekig gondosan megtervezettek és a Loewe-ra oly jellemző hosszú élettartamra készültek. A Loewe márka ma és a jövőben is inspirálja vásárlóit, hiszen újra és újra varázslatos élményeket nyújt termékeivel, innovációival.

A cég az évfordulót egész évben ünnepli, kezdve a március 2-i "100 Years of Loewe Design History" (magyarul a Loewe dizájntörténetének 100 éve) című különleges kiállítás ünnepélyes megnyitójával a Loewe kronachi székhelyén, de a jubileumi év során számos további esemény és program várható.

A márka egy évszázaddal azután, hogy Siegmund és David Ludwig Loewe Berlinben megalapította a céget, továbbra is formálja a szórakoztató elektronikai szegmenst; ma a Loewe Technology 42 országban működik kiváló minőségű, elegáns TV- és audiotermékek széles választékát kínálva. A Loewe szíve a csúcstechnológiát alkalmazó gyártóüzem és az elsősorban a kronachi központban dolgozó 200 alkalmazott, akiknek kreativitása és odaadása teszi lehetővé azt a magas minőséget, amelyet az elmúlt 100 évben megszokhattunk.

A Loewe az esztétikailag kifinomult dizájnt képviseli: időtlen, rendkívül funkcionális és minimalista – a márka alkotói filozófiáját ezek a tulajdonságok határozzák meg. A Loewe termékek a legapróbb részletekig gondosan megtervezettek, és – a Loewe-re jellemző módon – hosszú élettartamra készültek, így a márka továbbra is varázslatos termékélményeket teremt az emberek számára.

Az állandó megújulás hagyomány a Loewe-nél

A Loewe márka története tele van lenyűgöző mérföldkövekkel: 1931-ben Manfred von Ardenne kutatóval közösen mutatta be a világ első teljesen elektronikus televízió készülékét, amely nem sokkal később, 1933-ban került sorozatgyártásba. A kronachi gyár 1948-as megnyitása után a Loewe a modern televíziózás és a szórakoztató elektronika területén elért további úttörő eredményeivel nyűgözte le a világot. 1951-ben például létrehozta az Iris modellt, az első tömeggyártású televíziókészüléket a piacon. A Loewe Optaport 1963-ban először tette mobilissá a televíziós szórakozást, és a színes tévé bevezetésével az 1960-as évek vége felé a valósághoz is közelebb hozta azt. Az 1980-as évek elején a Loewe a sztereó TV-vel újabb piaci innovációt vezetett be. Az internet megjelenése után, 1997-ben a Loewe bemutatta az első Smart TV-t, a Xelos@Mediát.

A márka hosszú történetében a 2019-es év egy új korszak kezdetét jelentette: Amióta Aslan Khabliev megvásárolta a céget, a Loewe tulajdonosi irányítású vállalkozás lett: Khabliev egyszerre tulajdonosa és vezérigazgatója a nagy múltú cégnek.

A hagyományokban gazdag, csúcstechnológiás gyártósorokkal rendelkező kronachi manufaktúrában továbbra is fenntartható csúcstechnológiás termékek születnek. A Loewe büszke arra, hogy a cég alapelvét jelentő „Engineered & Made in Germany” (magyarul "Tervezve és gyártva Németországban") érték továbbra is fontos részét képezi a márka identitásának. 2019 óta a vállalat több mint 20 új termékkel valósította meg a piaci visszatérést a televíziós és audioszegmensben.

"Made in Germany" Kronachból

A Loewe a kronachi székhelyével és gyártási telephelyével egyértelműen elkötelezett hagyományai mellett, és a jövőben is ragaszkodik gyökereihez. A németországi gyártási koncepció nagyfokú alkalmazkodóképességet tesz lehetővé: a tömeggyártással szemben a Loewe az egyediségre és a termékkoncepciók rugalmasságára helyezi a hangsúlyt.

A Loewe identitásának ugyanilyen fontos része a fenntarthatóság is: a vállalat elkötelezett a gyönyörűen megtervezett, rendkívül funkcionális, modern, időtálló és tartós készülékek gyártása mellett. A legújabb és legjobb minőségű anyagok kiválasztásával, a gondos precíziós munkával olyan fenntartható termékeket hoznak létre, amelyek energiahatékonyságukkal, szoftverfrissítéseikkel és hosszú évekig tartó javíthatóságukkal rendkívül magas értéket jelentenek a piacon. Ráadásul a gyártás már 100 százalékban zöld energiával történik.

A tökéletesség új évszázada

A ma világszerte aktív márka szenvedéllyel és büszkeséggel tekint vissza rendkívüli történelmére, tele innovatív erővel, hagyományokkal és a szakmai tudás iránti perfekcionizmussal, mindez németországi gyártással keretezve. A Loewe 100 éves története továbbra is a luxusra fókuszálva fog folytatódni, hiszen a márka új évszázadában is elkötelezett marad gyökerei iránt, és az innováció motorjaként továbbra is fenntarthatóan alakítja a TV és audio szegmenst. A technikai remekművek és az elegáns, ikonikus dizájn mesteri kombinációja továbbra is a cég védjegye marad. A Loewe Technology fenntartja ezt a törekvést, valamint a folytonos innováció kultúráját, miközben változatlanul kiemelkedő minőséget képvisel, és megteremti a tökéletes luxusélményt.

A jubileumi év során a hangsúly a globális jelenlét bővítésén lesz, a meglévő és új partnerekkel való értékes kapcsolatok elmélyítésével és a márka láthatóságának megerősítésével. A Loewe a fogyasztókkal való kapcsolattartás minden területén fejleszteni kíván, az értékesítési pontokon való jelenléttől, az online megjelenésen át, egészen az ügyfélszolgálatig.

A Loewe termékei értékesítése során továbbra is a magasan képzett kiskereskedőkkel való szoros együttműködésre és a nemzetközi partnerhálózatra támaszkodik.

Most elérhető Magyarországon is

Rovatok