A magyar családoknak a kötelező akciózás kivezetése után sem kell lemondaniuk a takarékos bevásárlásról és az olyan közkedvelt márkákról, mint a Milka, a Coca-Cola, a Pick, az Ariel, a Rio Mare, a Barilla vagy a Nutella. A Tesco ugyanis újabb árcsökkentési hullámot indított el, és további több mint 600 fogyasztási cikk árát tartja alacsonyan, köztük számos gyakran keresett márkatermékét. Az áruházlánc ezek mellett újabb 900-nál is több termékre árgaranciát is vállal, hozzájárulva a háztartási kiadások csökkentéséhez, valamint a hazai belső fogyasztás ösztönzéséhez.
A Tesco a kötelező akciózás megszüntetését követően is alacsony árakkal támogatja a családi kiadások visszaszorítását több ezer élelmiszer és nem élelmiszer jellegű termék esetében. A vásárlók így előre meg tudják tervezi a bevásárlást, és egy helyen, olcsón szerezhetik be azokat az árucikkeket, amelyek a legfontosabbak számukra.
Nem szeretnénk, hogy vásárlóinknak az árak miatt kelljen kompromisszumot kötniük, ezért folyamatosan bővítjük Árgarancia programunk termékkörét, valamint mindig újabb termékcsoportokra indítunk tartós árcsökkentést. Ez elmúlt időszakban/ közel 3000 fogyasztási cikk árába fektettünk be. Bízunk benne, hogy ez nem csupán a magyar családoknak jelent segítséget, de egyúttal ösztönzi a hazai belső fogyasztást és hozzájárul a központi költségvetés ÁFA-bevételeinek növekedéséhez is
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.
A Tesco szeptember 12-től kezdődően újabb több mint 900 árucikk esetében garantálja, hogy visszafizeti az árkülönbözetet, ha a vásárlók máshol olcsóbban találják meg azokat. Az eddig túlnyomórészt sajátmárkás termékekből álló kedvezményes árú választék most a leggyakrabban keresett márkatermékkel egészült ki. Olyan nagy márkák kaphatók így alacsony áron, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel.
Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsón kapható a Tescónál. Az áruházlánc ezzel összesen már közel 1700 terméket kínál Árgarancia programjában.
A háztartási és szépségápolási termékekre vonatkozó korábbi árcsökkentő kampány kedvező fogadtatását látva a Tesco további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkenti tartósan szeptember 12-től. Az érintett árucikkek között találhatók konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (pl. vegán, cukor- és gluténmentes) termékek.
A vásárlóknak így nem kell csupán az ár miatt lemondaniuk olyan élelmiszerekről, mint a Pedigree és Friskies kutya-, illetve Felix és Whiskas macskaeledelek, a Maggi kockák, a Knorr levesporok és szószok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták, a Kellogg's gabonapelyhek, a Hellmann's szószok, a Nutella mogyorókrém vagy az Abonett szeletek, az Alpro növényi italok, a Cerbona müzliszeletek, valamint a Gullon kekszek.
Az akciók részleteiről bővebb információ a www.tesco.hu weboldalon található.