Elképesztő fejlődésen ment keresztül a MediaMarkt Magyarország azóta, hogy 1997-ben megnyílt az első áruház Kispesten, az akkori Europarkban (mai nevén Shopmark). Az idén 27 éves vállalat ma már országosan 40 áruházzal működik, ebből 18 Tesco áruházakban.
A többcsatornás, úgynevezett omnichannel modell tette igazán különlegessé, és hazánkban piacvezetővé a MediaMarktot. Ahogy Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezető igazgatója fogalmaz: „Büszkék vagyunk rá, hogy 27 éve stabilan, piacvezető szerepet töltünk be Magyarországon a szektorban. Folyamatosan bővítettük áruházaink számát, 2012-ben elindítottuk a webáruházunkat, és ma már az online és offline vásárlási lehetőségeink mindenki számára elérhetők.”
Különleges meglepetéssel is készültek a születésnap alkalmából: nagyszabású nyereményjáték keretében 27-féle saját márkás, kiváló minőségű termék közül nyerhetnek a vásárlók, akiknek ezzel is szeretnék megköszönni a több évtizedes, kitartó hűségüket. Októberben, legalább 5000 Ft értékű vásárlás esetén vehetnék részt a játékban a regisztrálók.
Ahhoz, hogy hosszútávon megőrizzék piacvető szerepüket természetesen folyamatosan mozgásban kell maradni, fejleszteni és megújulni. Nemrég nyitották meg új logisztikai központjukat Ecseren, ami még gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálást tesz lehetővé, valamint hamarosan érkezik a teljesen megújult webshop is, amely még kényelmesebb és ügyfélbarátabb online vásárlási élményt ígér.
A MediaMarkt filozófiája egyszerű: nem csupán termékeket kínál, hanem teljes körű vásárlási élményt is, ahol a vásárló mindig az első helyen áll.