A BEFLEX Zrt. több mint három évtizede formálja a hazai reklámeszköz-piacot. Egy betűvágó géppel induló családi vállalkozásból mára piacvezető céggé fejlődött, amely nem csupán termékeket, hanem komplex élményeket és megoldásokat kínál ügyfeleinek. Bárán Júlia és Bárán László, a vállalat második generációs vezetői, az örökölt értékeket megőrizve, de a modern kihívásokra válaszolva vezetik a céget.
A BEFLEX tevékenysége három kulcsfontosságú üzletágra épül:
E sokoldalú szolgáltatások egy "one-stop-shop" modellben egyesülnek, ahol multinacionális vállalatok imázsa, és komplex projektek az ötlettől a kivitelezésig egy kézben valósulnak meg. Az ügyfelek garantáltan egységes arculatot, kreatív megoldásokat és kiemelkedő minőséget kapnak.
A cég az elmúlt években számos nemzetközi színvonalú projektet vitt véghez, amelyek kiválóan tükrözik a BEFLEX szakértelmét és innovációs képességeit:
A 2024-ben beszerzett 3,2 méteres textilnyomtató tovább szélesítette a cég portfólióját, új lehetőségeket nyitva az egyedi nyomtatott megjelenések és a soft signage megoldások területén.
A nemrégiben frissített arculat az innováció és fejlődés egy új mérföldkövet jelent a BEFLEX történetében. A cég a megjelenésének frissítésével egy időben számos a vállalati kommunikációt és a belső folyamatok digitalizációját támogató fejlesztést indított, hogy tovább növelje hatékonyságát és versenyképességét.
A BEFLEX küldetése: „Ügyfeleink támogatása és útmutatása a jelentőségteljes márkaélmények megvalósításában”, amely a jövőben is az innováció és ügyfélközpontúság jegyében fog megvalósulni. Ez a hitvallás tükröződik a szlogenükben is: „Te briefelsz, mi szállítunk.”
Borítókép: Néprajzi Múzeum világitó signage elem és egyedi polcrendszer