A közbringarendszert kivitelező konzorcium többször is olyan jelentős mértékben túllépte a teljesítési határidőket, hogy elérte a szerződésben meghatározott kötbérplafont. Még októberben, a Bubi indulása utáni első hónapban jelentette be a BKK, hogy az ebből befolyó csaknem 180 millió forintot a MOL Bubi fejlesztésére fordítja. Akkor 20 új gyűjtőállomásra és 300 biciklire tűnt elégnek ez az összeg, azonban azóta változtak a számok. A jelenlegi tervek szerint 21 új állomásra és már csak 50 kerékpárra futja a kötbérből.
"Folyamatos tárgyalásban vagyunk még az engedélyeztetések miatt az érintett kerületekkel. A bővítés tervezett területei az I., II., VI., VIII., IX., XI. és XII. kerület" - mondta Nagy Viktória megbízott üzemeltetési vezető az InfoRádiónak.
A BKK 2016-ra tervezi az újabb bővítést, ám ennek forrásai még nem tisztázottak.
Február végéig a MOL Bubi téli üzemre váltva működik, a megszokottnál kevesebb, 440 közbringával. Jelenleg a kerékpárok teljes műszaki átvizsgálása folyik és a szükséges javításokat is elvégzik, bízva benne, hogy márciustól ismét többen használják majd a bringákat.