64 focipályányi erdőt kompenzált a Bubi
Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes szerint a Mol Bubi mára úgy hozzátartozik a főváros utcaképéhez, mintha mindig is ott lett volna. A bicikli integrálódott a budapesti tömegközlekedés rendszerébe, így ma már állítható, hogy jó döntés volt, a hálózat kialakítása. A siker nyomán vizsgálják a Bubi bővítésének lehetőségeit is a külsőbb kerületekben.
A közlekedési kultúra zászlóshajója, ezt Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója találta ki a Bubira.
A BKK vezér szerint a testes bringák nem adnak lehetőséget a könnyelműsködésre, ezért a használók higgadtabb stílusban közlekednek velük. A higgadtság meglátszik a baleseti statisztikán is, ami eddig lényegében nincs. A Bubi közösség fejlett közlekedési kultúrájával példát mutathat a többi kerékpárosnak is.
Dabóczi szerint a Mol Bubi 1 millió használója a 2 millió megtett kilométerrel összesen annyi szén-dioxid-kibocsátást spórolt meg a városnak, amennyit 64 focipályányi erdővel lehetne csak kompenzálni.
Az egymilliomodik használót ajándékokkal halmozta el a Mol és a BKK.