Megírtuk, kitették
Beszámoltunk arról, hogy egy pesti belvárosi utcában vagy háromnegyed évig hiányzott egy közlekedési tábla, másnapra pótolták.
Ezek után nem kérdés, hogy a sajtó mégis csak fontos hatalmi ág. (Legalábbis egyes témakörökben és főképp bizonyos összeghatár alatt.)
Ellenben spontán tesztidőszakként is felfogható, hogy egy forgalmas, szűk, a gépjárműforgalomnak egyirányú utcában az autósokat nem zavarta a kétirányú bicajos forgalom, holott tábla híján erről nem is tudtak. Ugyanis ha kisebb-nagyobb balesetek, súrlódások tarkítják az utca életét, akkor nyilván már korábban pótolták volna a hiányzó táblát.
Természetesen senkit se buzdítok arra, hogy szabálytalanul kerékpározzon, azonban megfontolandó a Síp utca, mint „tesztutca” tanulságai alapján, hogy a kreszt célszerű lenne úgy módosítani:
Hiszen nem veszélyes és végső soron az autósoknak is jobb: minden egyes kerékpáros ugyanis potenciálisan egy-egy autót vált ki. Minél több a bringás, annál kisebbek a dugók.
Ismersz hasonlóan vicces helyzeteket? Küldd el a Kerékagynak! Kíváncsi vagy hasonlóan vicces helyzetekre? Kövesd a Kerékagyat a Facebookon!